Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39

Discussie: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Smile Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Vandaag weer naar de Laan geweest en 3 kwartier doorgebracht met een heerlijke brunette met de naam Sandy

Maar eerst wil ik toch even mijn complimenten geven aan Diane en Gina,, want zij hebben mij een perfecte service gegeven, en hebben deze afspraak voor mij geregeld.

Maar terug naar Sandy,, whew wat een heerlijke meid is dit,, een brunette van 20 jaar,, lange benen en waar ze zelf dan ook terecht trots op is 2 heerlijke borsten met perfecte tepels.
    Uiteraard kan je dit zelf zien op de photos van haar die online staan op deze site.
    Ik heb al veel Borsten gezien maar deze van Sandy zijn gewoon helemaal perfect en het is dan ook zeker geen straf om deze in je handen te mogen voelen en je lippen rond om die tepels te mogen laten gaan

Ze werkt er pas 2 of 3 weken maar volgens mij is zij nu al een van de toppertjes bij Diane

Eerst een heerlijk lang voorspel in de jacuzzi waar we innig gezoend en met elkaar gespeeld hebben.
    En ja lieve Sandy,, ook jij moet af en toe ontspannen dus een lekkere schoudermassage voor jouw vind ik helemaal niet erg om te doen
    Ik vind namelijk dat we er altijd allebei van moeten genieten

Hierna naar het bed verhuisd en kreeg ik eerst een lekkere handmassage van haar met creme,, toen ging het condoom er om heen en heeft zij mij heerlijk gepijpt wat zij zeker heel lekker doet,, zij doet trouwens wel alles met condoom maar daar heb ik geen probleem mee.

Hierna wou zij met het missionaris standje beginnen maar nee Sandy,, eerst moeten we jouw ook nog even verwennen en volgens mij genoot zij er echt wel van toen ik haar lekkere poesje likte.

Hierna was het dan toch echt tijd om met het missionaris standje te beginnen en zij voelde heerlijk aan en ik genoot dan ook van haar en kuste haar regelmatig op haar lippen
    Ook nog even op zijn hondjes geneukt want wou die lekkere billen van haar ook nog wel even in mijn handen houden.

Uiteindelijk heeft zij me nog even lekker afgetrokken en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.

Sandy als je dit leest,, je bent een heerlijke meid en je zal me zeker nog wel eens terug zien

pozdravy, Jack

Actieve recensies
    8

Thumbs up Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Na een mindere ervaring in Rotterdam vanavond weer eens naar die stad achter de duinen getogen voor een date met Sandy.
    Waarom heeft deze kanjer nog maar één recensie? Ik heb een top ervaring met haar gehad! Na ontvangst in de huiskamer door Sandy samen naar boven gegaan, het uitzicht achter haar de trap op is al om opgewonden van te worden Op kamer 1 aangekomen was ik even bang voor dat aparte hemelbed, vond het bij eerdere bezoeken kraken en klein maar heb daar vanavond niet eens over kunnen nadenken. Het voorspel was heerlijk, teasend en vol passie, Sandy zoent heel apart en opwindend, bijt, zuigt en heeft ook vol op aandacht voor je nek wat ik erg lekker vind. Laat je tijdens alle facetten ook genieten van haar overheerlijke echt natuurlijke borsten, hier geniet ze zelf ook zichtbaar van. Het pijpen is ook iets om niet te vergeten, wel met condoom maar dat mag de pret niet drukken.. vooral het zuigen aan de zijkant vanaf je ballen naar boven is onweerstaanbaar. Na deze handeling ging ze op me zitten en gleed langsaam over me heen, deze girl on top possitie weet ze met 4 verschillende houdingen nog af te wisselen ook. Daarna over in missionaris en afgemaakt in mijn favorieten doggystyle, wat een genot met een super uitzicht op haar heerlijke kont. Gelukkig genoot Sandy er ook van wat de ontlading alleen maar heftiger maakte. Na een schoonmaak nog even terug naar bed voor een heerlijke handmatige geslachtsdeel massage.. ook nog heerlijk gezoend en toen was helaas de tijd weer om.
    Dit blijft op zeker niet bij een éénmalig bezoek, ik kan niet wachten om weer naar Sandy terug te gaan... een zeer tevreden Plaaggeest!

Actieve recensies
    12

Standaard Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Sandy ziet er fantastisch uit in haar junglepakje op de foto! En bij het zien van die foto's moest ik wel weer eens een keer terug naar het vertrouwde Diane's.

Sandy is een mooie meid met een superfiguurtje! Bovendien is ze vol passie en ze zoent en pijpt fantastisch. Jammer dat ze dat alleen met condoom doet.
    Als ik zo terug denk dat ik snel maar weer eens langs de Laan van NOI moet, want het smaakt toch echt naar meer!
    the_saint heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-06-08 om 18:56 Reden: Aanpassing.

deloper2006 Guest

Sandy is een mooie meid met een superfiguurtje! Bovendien is ze vol passie en ze zoent en pijpt fantastisch. heb een fantastisch halfuurtje gehad met haar. erg gezellige en lacherige meid.

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Sandy heb ik 2 weken geleden bezocht dus hier nog de recensie

Nadat ik al een paar dagen met lekkere Sandy in de chat had zitten praten en waar ze me al steeds zat uit te dagen kon ik het niet meer aan en nam haar uitdaging aan en maakte een afspraak met haar voor afgelopen donderdag voor 3 kwartier,, wist dat het weer lekker zou worden want had haar natuurlijk al vaker bezocht

Was er weer op tijd en dit keer nam ik voor 1 keertje plaats op de bank en niet op de stoel waar ik normaal altijd ga zitten en wachtte rustig af wat er ging gebeuren
    Kreeg van Nance een colaatje en ja hoor daar kwam Sandy binnen lopen en toen ze mij zag zitten verscheen er een big op haar knappe koppie en kwam ze naar me toe en besprong mij op de bank zoals ze had beloofd en ik het behoorlijk hot kreeg maar klaag verder niet hoor
    Ze bleef nog een tijdje lekker op mijn schoot zitten, terwijl ze besloot wat ze ging eten en nadat ze dat besteld had stuurde Nance ons dan toch uiteindelijk naar de kamer toe.

Dus vertrokken we naar Kamer 3, wat mijn favourite kamer is na de Mata Hari, We waren nog niet binnen of we zaten al weer gelijk aan mekaar en begonnen weer voor een hele lange tijd lekker te knuffelen en te zoenen en ontdeden ons tussendoor van onze kleren en werden we uiteindelijk gestoord omdat een van de andere dames langs liep en ons bezig zag omdat we de deur nog steeds niet hadden gesloten

We moesten er allebei om lachen en zaten daar verder niet mee maar toen toch maar de deur dicht gedaan en gelijk maar even het was ritueel gedaan en naar het bed verhuist waar we lekker verder gingen met vrijen en ik langzaam aan haar hele lichaam begon te zoenen en te likken, en ik weet nu wel de juiste plekjes te vinden bij Sandy zodat ik zeker wist dat zij er ook echt van geniet wink

Uiteraard vergat Sandy mij niet en verwende mij ook weer op een heerlike manier zodat ik uiteindelijk weer helemaal uitgeput was en even moest bijkomen op het bed.

Tijd was er natuurlijk niet meer, dus even snel gewassen en naar beneden gegaan.

Sandy moest toen gaan eten en stond erop dat ik even een hapje mee at, dus haar even gezellig nog gezelschap gehouden maar toen moest zij er weer echt vandoor want haar volgende afspraak zat al weer op haar te wachten.

Sandy je bent en blijft een heerlijke lekkere meid die mij echt wel weer terug zal zien, maar wanneer,, wil ook weer naar Sara en Maria en moet het echt eerlijk verdelen, maar zie je in ieder geval snel weer op de Laan

pozdravy, Jack

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

Na een tijdje niet geweest te zijn weer eens op de Laan aangewipt en daar zag ik bij de voorstelronde 2 dames die mij wel aanstonden, en ondanks dat Sandy een stuk langer is dan ik koos ik toch voor haar, want het is een leuk goedlachs en knap meisje.

Boven aangekomen doken we na het wasritueel op het bed waarbij Sandy lekker zoende en van een prima actie hield. Lekker in 3 standjes geneukt, en Sandy heeft een lekker slank strak lichaam en verder een leuk meisje om te zien wat ook prima haar best deed!
    Zandpadprins heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Normaal gesproken ben ik vrij positief over mijn ervaringen in de wandelarij maar dit keer met Sandy was iets minder.

Om te beginnen is Sandy volgens mij wel iets ouder dan 20 maar het smokkelen van leeftijd is niet ongebruikelijk in de business.

Wat me echter wel stoorde was het rookaroma dat niet alleen om haar heen hing, maar ook haar adem overheerste en zelfs bij het zoenen van haar tepels de pret duidelijk verminderde. Ook haar stem verraadt een behoorlijke bijdrage aan de staatskas via de tabaksaccijnzen en dat vind ik nou ook niet echt charmant (die stem, welteverstaan).

Voor mij reden om niet verder te gaan dan twee à drie zoenen op de mond en dat is natuurlijk jammer.

Sandy is verder wel een bijzonder aardige meid die er goed uit ziet. Mooi meisjeslichaam en een leuk koppie. Haar gezicht deed me denken aan de tegenspeelster van Harrison Ford in Raiders of the Lost Ark.

Sandy heeft Spaans bloed maar echt wild werd het niet in bed. Wel heel actief; na een vrij gemiddelde pijpbeurt ging ze over tot cowgirl en dat ging met veel enthousiasme.

Vervolgens nog wat andere posities en tenslotte vrij gemakkelijk het hoogtepunt bereikt.

Daarna nog een kwartiertje in het grote bubbelbad, wat gekletst en weer heen gegaan.

Conclusie: voldoende, maar zonder die rookgeur was ik veel positiever geweest.
    Alexanderrr heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    64

Het werd weer eens tijd voor een bezoekje aan DS en mijn oog was gevallen op Sandy. Slanke jonge meid, leuk koppie, van de rooklucht waar mijn voorganger het over had heb ik gelukkig geen last gehad.

Op de kamer vertelde ze alleen pmc te doen en niet gebefd te willen worden ivm kans op ziektes.
    Dat kan natuurlijk gebeuren dat je een meisje treft die niet alles doet. Het is niet altijd feest .
    Desondanks was de sex eigenlijk wel prima, ze deed lekker wild mee en deed haar best het naar mijn zin te maken.

Na het uurtje was ik eigenlijk best wel tevreden qua sex, zoenen vond ik iets minder.

Of ik nog een keer terug ga weet ik nog niet. Ik hou zelf meer van "complete" sex, dat geeft me toch net even een tikkeltje meer voldoening.
    B-King heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    29

Ik ga altijd naar amateur avonden waar de gemiddelde dame van rond midden 40 ligt om het positief te zeggen en hier en daar een verzakking krijgt. Daar wordt ik niet meer zo warm van.

Het werdt dus tijd voor een priveclub waar leuke en jonge dames strak in hun vel rondlopen.

Gister ben ik dus naar Diana´s Secret gegaan voor een Hot Date met Sandy.
    Snuger als ik ben (Uche) had ik even gevraagd of dat mogelijk was een uurtje met sandy rollebollen. Natuurlijk kon dat, graag zelfs.

In werkelijkheid is ze een stuk leuker dan op de foto´s, een lieve, spontane en leuk uitziende meid.
    Haar inzet is toppie. Lekker knuffel en elkaar aandacht geven. Ben daar haar regelrecht de hemel in gepijpt.
    De sessie afgemaakt met een paar standjes vrijen. wie van ons nu meer genoot is niet te zeggen. Afsluitend even lekker in bad gezeten waar ik ons in de spielgel zag. Best leuk zo 2 mensen dicht tegen elkaar aan en elkaar strelen bezig zien in de spiegel.

Het uur vloog om. Aan alles komt een eind, helaas.

Toen ik boven zat uit te blazen op de bank wees ze me een dame aan met een heel leuk koppie en mompelde dat ze met haar wel graag triotje´s doet.
    het werdt toen echt de hoogste tijd voor mij anders had ik daar tot sluitings tijd de bedden en dames getest. Inclusief het triotje. Dat gaat nog een keer gebeuren, zodra er weer geld in de knip zit.

Het is een echt lieve meid met een top inzet en een leuke babbel.

Ik wip, jij wipt, zij is gewipt. ;-)

Actieve recensies
    3

Wat een heerlijke en spontane meid is die Sandy toch !!!
    heb gisteravond weer een bezoekje gebracht aan DS
    ik had een date met Sandy voor 2 uurtjes
    kom al heel wat jaartjes bij privehuizen , maar zo,n toppertje als Sandy had ik nog nooit meegemaakt !!!
    wat kan zij met volle overgave zoenen , wat ik persoonlijk heel belangrijk vindt
    en niet alleen zoenen !!! hahaha
    zij voelt perfect aan wat een man nodig heeft !!!!
    als ik een cijfer mocht geven , dan kom zij echt wel aan een dikke 10 !!!

tot gauw lieverd !!!
    Lisajunk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Sandy,, wat moet ik nog over haar zeggen,, zij is gewoon oh zo een lekker knuffelbeest maar kan ook hele lekkere sex met haar hebben en daarom is Sandy dan waarschijnlijk ook een van mijn vaste dames waar ik regelmatig bij langs ga

Afgelopen maandag was het dan weer zover en had met Sandy afgesproken om er een gezellige tijd van te gaan maken en dat is uiteraard zeker gelukt want zij verraste mij weer eens

Zoals gewoonlijk werd ik weer op de bekende enthousiaste manier van Sandy verwelkomd en mochten we al snel naar de Italian room of te wel Kamer 3.

Eenmaal op de kamer begonnen we weer lekker te knuffelen en na de wasbeurt namen we plaats op het bed waar we samen dit keer tot hogere sferen kwamen en heerlijk met elkaar begonnen te vrijen

Sandy begon mij heerlijk te verwennen over mijn hele lichaam en ik genoot daar weer helemaal van uiteraard maar wou ook haar nog even verwennen want dat is iets wat ik gewoon altijd wil doen en waar Sandy ook altijd helemaal van geniet

Helaas begon de tijd weer te dringen maar zoals altijd lukt het Sandy altijd wel weer om mij net op tijd tot een heerlijk hoogtepunt te brengen en ik weer zoals gewoonlijk helemaal uitgeput naast sandy op het bed bleef liggen om even bij te komen.

We wilden ons al weer snel aankleden maar konden nog steeds niet van elkaar afblijven en stonden nog even samen lekker te knuffelen waar Sandy ook altijd helemaal van geniet en als je dan de juiste plekjes vind bij Sandy begint ze altijd heerlijk te grommen en geniet ze voor de 200 % , waar ik dan ook van geniet als ik haar kippenvel kan bezorgen

Toen snel naar de huiskamer gegaan en weer wat gedronken bij Pedro en nog even lekker bijgekomen van mijn bezoekje aan lekkere Sandy

Bedankt lieve Sandy het was weer hemels en je ziet me wel weer terug maar dat weet je wel.

pozdravy, Jack

Actieve recensies
    5

Smile Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Was ook zeer tevreden met mijn bezoek aan de DS'girls. Keuze is heel moeilijk want er zijn daar veel leuke en bijzondere mooie dames. Ik ben toch niet echt fan van privehuizen maar DS is wel apart volgens mij. Ik had eindelijk voor Sandy gekozen, eerst maar een half uurtje. Alles naar wens geweest, blowjob niet uitzonderlijk maar in het algemeen een zeer goede gfe. De dame is heel vriendelijk, ca. 24 jaar (niet 18-21 dus) maar heeft wel een prachtig figuur en bijzondere mooie borsten... Wat een feest..
    mabrica heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

He beste medewandelaars.
    Sandy ziet er inderdaad heerlijk uit en ze staat op mijn verlanglijstje, maar houd ze nu van beffen of niet.

Ik vind het namelijk altijd heerlijk een poesje te likken en dat hoort bij mij echt in het programma

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Nolelywalker
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 27-11-08 om 12:22 Reden: Quote eruit.

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    6

Een geweldige ervaring met Sandy gehad zojuist. Ze is echt een natuurtalent.

Ik had haar gevraagd in de legeroutfit als op de foto's te verschijnen. Waw! Staat er goed, maar wat eigenlijk niet? Ook een knap gezicht heeft deze brunette.

Ze vrijt heel natuurlijk, met passie. Ze zoent intens. Tijdens het vrijen veel oogcontact. Het pijpen is geweldig. Ze weet steeds tot het randje van komen te gaan. En hij ging er zo goed als helemaal in. Deepthroat! Bij het beffen liet ze zich helemaal gaan, zonder verder in details te treden. Neuken was goed in verschillende standjes.

Echt een aanrader!
    extralarge heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Verleden week kon ik helaas niet naar lucy want die was ziek dus had een week overgeslagen en had dus best wel weer heel veel zin in een DS girl.

Afgelopen maandag zag ik ineens Sandy weer eens op de chat want had haar een tijdje al niet gezien en wist al van te voren dat als ik de chat in zou gaan ik zeker voor de bijl zou gaan maar eigenlijk wou ik dat ook

Dus zodra ik de chat binnen kwam begroette Sandy mij zoals zij dat altijd zo enthousiast doet en voor ik het wist had ze me al helemaal gek gemaakt en toen ze zij ik zal voor jouw mijn jungle outfit aan doen was ik echt niet meer te houden en wou nog maar een ding en dat was een date met heerlijke Sandy

Eenmaal op de Laan werd ik uiteraard weer spontaan begroet door Sandy en die ging zich alvast omkleden terwijl ik bij Pedro gezellig in de stoel zat.

En om daar te zitten is absoluut geen straf want Victoria zat daar gezellig achter de laptop en lachte ook weer zo sexy en hmmmmm dat rokje was wel lekker kort zeg wat een heerlijke billen

Maar ik werd al snel steeds afgeleid door Sandy die inmiddels dat oh zo lekkere sexy jungle pakje had aangedaan en ze zat me heerlijk uit te dagen en me compleet gek te maken zoals ze daar achter in de huiskamer stond of beter lag te grommen hehehehe

Inmiddels was er een andere chat junk binnen gekomen die al snel verdween met Vic en ik moest nog even wachten tot ik ook naar de kamer kon met yummy Sandy

Eindelijk mocht ik ook naar kamer 3 met Sandy en die begon me op de kamer helemaal gek te maken en dat is haar zeer goed gelukt mag ik wel zeggen

Na we eerst weer een tijdje hadden staan te zoenen toch maar even gewassen en naar het bed verhuisd waar Sandy gewoon weer verder ging met mij gek maken en werd er zo opgewonden van dat ik dacht nu ben jij aan de beurt en zal jouw ook wel even gek maken

En ik geloof dat me dat wel gelukt is als ik de reactie zag van Sandy, je had mazzel schat dat is je zo graag wilde anders had ik het nog een keer gedaan hehehe

Uiteraard weer heerlijk intiem geweest met Sandy en heeft zij me daarna ook nog even op andere manieren verwend

Helaas gaat de tijd veel te snel voorbij altijd en voordat ik het in de gaten had moesten we ons alweer haasten om beneden te komen.

Lieve Sandy het was weer oh zo lekker met jouw maar het was wel weer te lang geleden dat we weer eens zo een lekker uurtje hadden samen.

Maar ja heb nu eenmaal een aantal kanjers die ik probeer zo regelmatig te bezoeken maar met Maria lukt me dat haast niet vanwege haar tijden.

Maar lekkere Bo wil ik ook weer eens heel snel gaan bezoeken want met haar wil ik iets speciaals, maar daar moet ze me maar eerst eens antwoord op geven of ze dat nu wil of niet en als ze dat gedaan heeft zal ik haar heel snel gaan bezoeken

En uiteraard zit ik ook nog met Vic want die heeft me ook al voorstellen gedaan maar denk toch dat ik jouw eerst nog eens alleen wil kanjer

Zoveel lekkere meiden op de Laan, maar kan er maar 1 tegelijk kiezen want anders ga ik bankroet hehehehe

Lieve Sandy het was weer super met je.

pozdravy, Jack

Actieve recensies
    6

Vandaag bij Sandy geweest, dit was mijn 2de ervaring met DS-Girls.

Ben niet zo'n wandelaar, maar ben nu erg happy dat ik bij Sandy uitkwam, wow wat een leuke en gezellige meid.

Ze wist mij heerlijk op mijn gemak te stellen en heb een prima 45 minuten gehad, was echt helemaal top!
    paul76 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    185

Laatst, na hele lange tijd, weer eens bij dit Haagse huis langsgeweest. Er waren diverse dames aanwezig. Alle kamers waren bezet, behalve het kleine kamertje boven. Zag allemaal leuke dames die zich kwamen voorstellen. En toen zag ik Sandy, een spontane en hele leuke meid. Ben met haar meegegaan naar de kleine kamer boven en een fantastische service gehad, zowel oraal als intiem. De berichten over haar kloppen allemaal, het is inderdaad echt heerlijk en relaxed met haar. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Donna, een wat rijpere, mar stijlvolle dame zag er ook aantrekkelijk uit en ook Chantal kwam nog even langslopen. De volgende keer ga ik Donna en Chantal proberen.
    Lekker_Hindoestaantje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Verleden week zaterdag eindelijk weer eens bij 1 van mijn 3 kanjers geweest en dit keer was het Sandy.

Dat was al weer veel te lang geleden en beloof je Sandy dat ik je dit keer niet meer zo lang zal laten wachten maar volgens mij was dit wel een van de lekkerste uurtjes die we samen hebben doorgebracht of niet

Sandy is en blijft gewoon een heerlijke DS girl die altijd zichzelf is en altijd na komt wat ze me beloofd in de chat

Eerst even bij Michelle gezeten en op het laatste moment besloten om naar de Jungle te gaan

Zoals altijd stonden we alweer lekker te vrijen voordat de deur dicht was, GRRRRRRRRRRRR zo lekker met Sandy als ik niet uit kijk staan we daar het hele uur hahaha

Uiteindelijk is het toch gelukt om ons uit te kleden en zei Sandy ik laat het bad al vast vol lopen, was jij je snel dat scheelt weer tijd maar dacht toen al van BAD ??????????? dat kan je wel vergeten

Snel het bed op gegaan en lagen we alweer snel te vrijen maar dit keer wou ik haar extra verwennen dus had speciaal voor haar massage olie gekocht en wat daar mee gebeurde blijft uiteraard tussen Sandy en mij maar dit keer was het eens anders dan anders, en ik weet in ieder geval zeker dat jij er nog meer van hebt genoten dan ik Sandy, en dat was nu precies wat ik van plan was

Ik moest het toch goed maken dat ik je zo lang had laten wachten en dat is me perfect gelukt volgens mij.

Uiteraard was het weer allemaal op het randje van de tijd, dus zei Sandy, laat ik het bad maar weer leeg lopen, tja dat had ik je al gelijk kunnen zeggen dat we daar nooit aan toe komen

Eenmaal weer boven, was Pedro ook al binnen die het over nam van Michelle, nog even zitten babbelen en nam toen weer afscheid van Pedro en van Sandy met een dikke zoen, maar kwam nog wel Nathalie tegen op de gang, ik wist het gewoon dat ik al eens met haar op de kamer was geweest, ook al was het alweer 2 jaar geleden maar Nathalie wist het nog precies

Brrrrrrrrrrrrrr ben bang dat Nathalie wel eens snel mijn volgende date kan worden maar nu Alex weer terug is, wil ik die snel een bezoekje gaan brengen maar moet daar nog een weekje mee wachten want die is nog eventjes snel een weekje op vakantie nu, en uiteraard vergeet ik mijn andere lekkere DS Girl Lucy echt niet.

pozdravy, Jack

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    29

Vandaag weer naar de Laan gegaan.

Vorig jaar al een keer geweest, toen met Sandy, en vandaag ook weer met Sandy.
    Kwam haar tegen op de chat van DS en na wat bijpraten en ook omdat ik mijn verjaardag wilde vieren gelijk besloten dat ik langs zou komen.

Gevraagd of de kamer voor 90 minuten kon, dat kon dus.

Ik ga niet in op de details van wat we gedaan hebben, sandy en ik. Zij die haar kennen, weten hoe ze je oraal kan verwennen. Alleen al daarvoor kom je terug.
    En zoenen doet ze ook graag en met plezier.

je kan aan alles merken dat ze plezier in het werk heeft. Ze geniet er ook van!

Ze is nog steeds de lieve, mooie en grappige sandy die ze toen ook was. Alleen een jaartje ouder geworden, een dag voor mijn verjaardag.

Ik heb in de recensie alleen de basis prijs voor 90 minuten genoemd, niet de extras.
    flevoman62 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Ik wip, jij wipt, zij is gewipt. ;-)

Actieve recensies
    10

Ik heb een plezierige tijd met Sandy gehad. Mooie jonge meid (hoewel niet zo jong als in het recensieforumier staat), niet zo'n bloedmooi barbie-achtig meisje, maar gewoon lekker. Oraal heel goed, ver bovengemiddeld. Prachtige borsten. Ook was ze erg aardig en sociaal. Al met al zonder meer een aanrader.
    Knager heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

Pfff, dat was bijkomen van een GEWELDIGE ervaring met Sandy. Als regelmatige bezoeker van Diane's was ik Sandy nog nooit tegengekomen, maar vandaag stond deze verschijning voor me. Wat een heerlijke dame om te zien en om te proeven...!!! Het uurtje met haar was zo om en nog steeds zit ik met een opgewonden gevoel (het is al 7 uur later) Sandy adviseerde mij om haar foto's te bekijken als ik nog even wat napret wilde hebben. Een goed idee, maar het haalt de werkelijkheid lang niet! Sandy haalt het niveau van Alex, en samen zijn ze echt dè top van Diane's. Deze twee vriendinnen zijn werkelijk om van te smullen...ik zou ze wel eens samen willen meemaken. Ik hoop dat Alex weer snel beter is. Nog even over Sandy; wat een klik had ik met haar en dit was SEX met het hoogste genot. Met haar lekkere lijf en supergeile inzet. Mmmmm, haar harde tepels en haar heerlijke mond...Sandy dank daarvoor....het was zooooo lekker!!!

Actieve recensies
    3

Het was gisteren weer feest bij Diane's Secret, want ik heb weer een uur doorgebracht met Sandy. Deze mooie, stoute, spannende en zeer lekkere dame weet wat verwennen is, heerlijk!!!! Sandy is direct klaar voor actie en weet me op alle lekkere plekjes te prikkelen. Sandy is geil, hot en bovenal bedreven. Ze laat bij mij ook duidelijk weten dat ze er zelf ook van geniet. Ze kan zo lekker nat worden, haar kutje smaakt zo lekker, zo heet...mmmm. Haar tepels kunnen zo lekker hard worden. Op het moment dat Sandy bovenop me plaats neemt, en zich laat zakken en langzaam in beweging komt totdat ze me wild aan het berijden is,...het gevoel...het uitzicht...pfffffff!!!!!!! Zo lekker en mooi, dat maak je zelden mee! Als een gelukkig mens ging ik weer aan het werk, met 'pret-ogen'; dat wel!

Een ervaren wandelaar

Actieve recensies
    9

Mooi half urtje met Sandy gehad vandaag.... spontane leuke meid en een echt lekkere ervaring.
    Karma071 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Talking Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)

Afgelopen woensdag met een vriend naar DS gegaan. Ik had een date met Sandy.

Wat een TOPPER!! Whow! Bij binnenkomst was ze meteen al over mijn lichaam. Heerlijk zoenen, super pijpen en ze had nog een verassing voor me.
    Verder zei ze dat ze me wilde neuken, en dat deet ze ook. Wat een tijger. Wat ik ook erg leuk aan Sandy vind is dat ze je gewoon in de ogen kijkt tijdens de sex en er helemaal in opgaat. Verreweg de beste date met een dame van plezier die ik heb gehad.

Echt een tijger die Sandy!
    triss heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Het was alweer enige tijd geleden dat ik Sandy had bezocht en bij Sandy is het zo dat als het haar te lang duurt ze je helemaal gek gaat lopen maken op de Laan en bij mij is dat zo gebeurd als ze dat wilt, maar je hoort mij niet klagen

Dus afgelopen vrijdag had ik een date met Sandy staan.

Ik had al een en ander in mijn hoofd hoe de date zou moeten verlopen en had Sandy al lekker lopen uitdagen daarmee want ook zij vind dat leuk

Eenmaal op de laan eerst even gezellig bij Mies gezeten totdat Sandy vrij kwam.

En daar kwam Sandy dan naar boven lopen en kwam uiteraard gelijk op me af en begon me alweer gek te maken dus heel snel naar de Jungle gegaan en de koffer meegenomen maar zoals altijd zijn we daar niet meer aan toegekomen wegens tijdgebrek hahaha

Sandy liet het bad vol lopen voor de zekerheid zei ze en zoals altijd eerst maar even zoenen maar dit keer hebben we dat niet lang gedaan want we hadden andere hete plannen dit uurtje.

Ik ga hier uiteraard niet vertellen wat we gedaan hebben maar het was wel heel erg hot en koud met ondermeer ijsklontjes
    Misschien wel to hot maar die massage was wel oh zo lekker met olie ook al had ik wel iets teveel gebruikt maar Sandy vond het allemaal wel geil eruit zien wat haar ook lekker opwond want dat kon ik wel merken

Uiteindelijk kwam ik tot een hoogtepunt die uit mijn tenen kwam en was ook compleet gesloopt door Sandy

We hadden nog wat tijd over dus lekker even in het bad uitgerust en wat gebabbeld en helaas was het toen weer tijd om richting huiskamer te gaan.

Sandy zei zelf ook van dit was echt een heerlijke date, volgens mij had ik haar wel een beetje gesloopt toen ik haar zo aan keek toen het uur om was

Daarna nog rustig wat gedronken bij Mies en de girls waar Julia mij ineens begon uit te dagen en waar ze zaterdag verder mee zou gaan, maar dat komt wel weer bij mijn recensie met Robin

Sandy, je bent en blijft speciaal voor mij, kan bijna zeggen een obsessie want ik krijg nooit genoeg van jouw hahaha
    En je weet donders goed hoe je mij altijd weer zover kan krijgen om met je naar de kamer te gaan, blij dat je dat niet elke week doet hehehe

pozdravy, Jack

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten