Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sandy (uitstekend)
Ik ga altijd naar amateur avonden waar de gemiddelde dame van rond midden 40 ligt om het positief te zeggen en hier en daar een verzakking krijgt. Daar wordt ik niet meer zo warm van. 
Het werdt dus tijd voor een priveclub waar leuke en jonge dames strak in hun vel rondlopen.
Gister ben ik dus naar Diana´s Secret gegaan voor een Hot Date met Sandy.
Snuger als ik ben (Uche) had ik even gevraagd of dat mogelijk was een uurtje met sandy rollebollen. Natuurlijk kon dat, graag zelfs. 
In werkelijkheid is ze een stuk leuker dan op de foto´s, een lieve, spontane en leuk uitziende meid.
Haar inzet is toppie. Lekker knuffel en elkaar aandacht geven. Ben daar haar regelrecht de hemel in gepijpt.
De sessie afgemaakt met een paar standjes vrijen. wie van ons nu meer genoot is niet te zeggen.
Afsluitend even lekker in bad gezeten waar ik ons in de spielgel zag. Best leuk zo 2 mensen dicht tegen elkaar aan en elkaar strelen bezig zien in de spiegel. 
Het uur vloog om. Aan alles komt een eind, helaas.
Toen ik boven zat uit te blazen op de bank wees ze me een dame aan met een heel leuk koppie en mompelde dat ze met haar wel graag triotje´s doet.
het werdt toen echt de hoogste tijd voor mij anders had ik daar tot sluitings tijd de bedden en dames getest. Inclusief het triotje. Dat gaat nog een keer gebeuren, zodra er weer geld in de knip zit. 
Het is een echt lieve meid met een top inzet en een leuke babbel.
Ik wip, jij wipt, zij is gewipt. ;-)